Bilderna från våran "tuffa" promenad på Sörmlandsleden sommaren 2011

Här kommer dom utlovade bilderna på den tappra skara som kom när jag bjöd in till gemensam hundpromis på Sörmlandsleden...Det var en härlig men som sagt "tuff" promis:) Snart kommer en inbjudan till ytterligare en promis, dock ngt lättare "fniss"

  
Familjen "Erling"

Anna med Ribston
 
Familjen "Labbarna" Jack & Athos

Kitty & Gimli

Elisabet med Vixen, Gossi & Kola
   
Första snabbstoppet vid Akaren
 
På tur
 
Hela stora gänget:) utom jag....jag fotade
  
Rast & snabbvila:)
   

 
Trizz & Milloo passar på att dricka

Trizz & Breeze, mina ljuvliga tjejer:)


Trizz, Breeze & Milloo

TACK alla gos vänner som kom!

Njut av era hundar!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhh vilka fina bilder! Jag önskar att jag kunde varit med, förhoppningsvis nästa gång.

Och vilka underbara bilder från ditt land. Jag förstår att du älskar att vara där. Lycka till på Lägret, vi hörs när vi kan.



Kramar

Lotta med Lapparna

2011-07-27 @ 19:02:22
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Kristina med labbarna

Jättefina bilder. Hoppas lägret var bra/Kristina

2011-07-28 @ 14:50:26
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Vilka härliga bilder. När man ser dom längtar man ut i naturen. Kram o vift Eva o Leffe

2011-07-30 @ 11:32:20
Postat av: Marie G

Lotta, vi får ta en tripp vid tillfälle:)

Kristina, vi hade det TOPPENbra:)

Eva, håller med, är hemma en snabbis men längtar redan ut i "skogen"

Njut vidare av sommaren! Kramisar

2011-08-02 @ 00:28:10
Postat av: Carina

Hoppas det gick bra på tävlingen igår!

Har du lust/tid att träna något i veckan? Jag jobbar dag hela veckan, så jag kan endast kvällar.

Ha det bra

2011-08-14 @ 10:48:28
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lasse och Nina

Hej

Såg just att ni varit på Sörmlandsleden.Det var tråkigt att vi missade det.Jätte fina bilder,man blir verkligen sugen att följa med.Hoppas vi inte missar nästa tillfälle.

Ha De Gott Önskar Lasse,Nina,Bella,Maya och Charlie.

2011-08-15 @ 22:28:44
Postat av: Anders

nästa gång får nu tajma in så jag kan följa med, packar berghausen full, då kan vi ha 30 kg mat med oss som jag kan bära :)

2011-08-19 @ 19:34:27
Postat av: Marie G

Nina & Lasse, då får vi se till att ni hänger på nästa gång!!! Vore KUL om ni kom med eran liga:)



Anders, BRA då får du bära min latte & banan:)Problemet är väl att du drar i från oss..."fniss"



Kram på er!

2011-08-21 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0