Anmälningar till agilitytävlingar är nu gjorda & betalda

Japp jag har anmält mig & Trizz både till Märsta-Sigtuna den 13/8 samt till Södertälje den 20/8 + Ingrid & Milloo till Märsta-Sigtuna. Det kommer bli deras tävlingsdebut...Eller Mille har ju tävlat tidigare med inte Ingrid & inte dom två tillsammans. Så nu hoppas jag bara att vi kommer kunna få till några fler gemensamma träningar...

För egen del hoppas jag ju givetvis att kroppen håller både till att träna utav bara f.n & att sedan tävla...Hoppet är ju det sista som överger människan.

Det finns ju liksom fler agilitytävlingar som bara väntar på att få in anmälningar från mig & mina hundar:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0