Valparna dag 6 & nu är dom "kollade" av Lena från Honeybrook

I natt sisådär vid 02.45 tiden vaknade jag med ett ryck av att en valp skrek hjärtskärande!!! Gulp...det var bara att VAKNA & kolla vad det var...

Å så klart var det den TRF som skrek för att det antgligen tog alldees för lång tid till att hitta rätt tutte pust...Lovar att den tjejen kommer bli tuff:)

Inte attan kunde jag somna om:( Ja så då var det bara att ta en nattpromis med Breeze & Trizz:) Ganska skönt faktiskt, vi var ju helt själva ute...
Sedan blev allt lugnt igen:)

Trizz har fått se & nosa på tejejrna i dag & snacka om att hon är intresserad:) Bådar mkt gott OM jag nu ska ta en kull på henne?!?!
Både Breeze & Trizz har varit helt OK i magen sedan i går em, så skönt!!!

I dag kom Lena från Kennel Honeybrook hit för att kolla på tjejerna. Tror att dom blev "godkända":) Hon lovade att komma nästa vecka oxå...Passade även på att fota dom med hennes hjälp. Inte det lättaste, tjohoo...

Tjejernas vikt:

TRF: 417 g + 42 g sedan i går
BLM: 516 g + 38 g sedan i går

Här kommer dagens bilder:













              
Många kort blir det, TUR att det är en TRF & en BLM:) Ngt lättare att skilja dom åt...

Men det känns som om jag snart måste bestämma mig för namn till dom:))

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Gud dem är sååå söta!!!

2011-01-08 @ 21:10:15
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Eva o Leffe

Det är så roligt att se hur dom växer och utvecklas.

2011-01-08 @ 21:12:27
Postat av: Marie G

Carina, du får komma förbi & titta på dom live:)

Eva, ja det händer mkt & fort:)

2011-01-09 @ 19:25:45
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0