Valparna dag 5

Det är såååå himla skönt att valparna äter & frodas utan några problem:)

Däremot så har Breeze nu oxå blivit sämre i magen & jag har sedan torsdag kväll till fredag fm varit ute var 3:e timma:( Sukc...men inget att göra åt, måste hon ut ja då måste hon ut. Hoppas nu bara att valparna håller isg friska!!! Oroar mig mest för att dom ska bli risiga i magen...

Men nu på em/kvällen verkar det som om det även släppt på Breeze HOPPAS HOPPAS!!! Hon har inte fått ngt att äta i dag & var superhungrig...Hon fick lite lite kyckling & nu hoppas jag att det får stanna kvar i magen på henne.

Valparna, ja tjejerna har blivit fotade även i dag så klart....Strax efter kl: 18 så vägde jag dom...Oj,oj,oj vad dom ökar i vikt tjhooo....

Valparnas vikt:

TRF 375 g + 42 g sedan i går
BLM 478 g + 56 g sedan i går









  
Småtjejerna kryper gärna in i varsin hörna....

Matdax igen & igen......

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Dom ser så runda o mysiga ut.

2011-01-07 @ 21:38:54
Postat av: Marie G

Det är dom kan jag lova:)

2011-01-07 @ 21:59:04
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jösses, vilken viktökning!

Är det grädde i tuttarna eller??

Vad söta dom är..



Kram Lotta med lapparna

2011-01-08 @ 00:20:20
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Ja du Lotta, ngt är det eller så kan det kanske bero på att dom "bara" är 2:)

Mmm kan inte sluta titta på dom....

Kramisar

2011-01-08 @ 14:18:23
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0