Valparna 2 veckor & 5 dagar å dax för flytt till stora valphagen i köket

Har skrivit det förr, men jösses vad fort tiden går!!! I dag var jag tvungen pga av Blåndie:)

  
att bygga upp stora valphagen i köket. Den "lilla" blå tar sig ju liksom ut ur valphagen...Å det kan jag ju inte riskera:)

  
Ja så nu är jag utan stora delar av mitt kök tom vecka 9. Ja vad gör man inte för sina hundar!?!?

  
Matdax
  
  
 
 
        
Innan flytten
       
Nu bor Blakkie & Blåndie i stora valphagen:)


Rena valpar har Breeze absolut:)

        
       
  

Ja, mycket foton blir det...men JAG tycker det är himla KUL att fota & ja sedan kommer dom ju liksom ut på bloggen min:)  

Trots att tjejrna "bara" är snart 3 veckor så märker man att dom är ganska olika....Blakkie är mer försynt medans Blåndie går på eom ett ånglok:) Bägge är väldigt gosiga & Blåndie gillar verkligen att vara nära & slicka på kinden, MYSIGT:) HOPPAS att dom båda blir sociala trevliga sheltisar med mycket driv & ös i!!! Precis som mamma Breeze & syrran Trizz......

Njut av era hundar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Dom ser såååå mysiga ut och dom kommer säkert

bli trevliga familje/tränings kompisar som

vuxna.

2011-01-22 @ 21:12:26
Postat av: Marie G

Det hoppas jag, precis som förra kullen blev:)

2011-01-23 @ 12:35:49
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0