Valparna 1 vecka & 1 dag

I morse måste jag erkänna att jag starkt funderade på att absolut INTE behålla ngn utav tjejerna....DÅ kändes det lätt som en plätt att: Jag ska inte behålla ngn!!! Men vartefter som dagen gått så....

Den TRF skrek som en stucken gris, för hon ja inte vet jag...Hon var i allafall inte nöjd med ngt. Trodde ett tag att det hänt ngt?!? Men hon såg pigg & frisk ut när hon kröp omlring & letade efter en plats som dög åt Damen...Det tog inte många minuter innan den lilla Damen blev nöjd men minuterna känns låånga vid den tiden på dygnet.

Breeze & Trizz verkade nöjda för eftersom att jag ändå var vaken så blev det en tidig morgonpromis.....

Annars så händer det ju inte så mkt nu med dom...Desto roligare blir dom om några veckor:)

Har tvättat ett gäng fällar så nu är depån påfylld....Tvättade oxå en hundsäng som Breeze kräktes i i går kväll?!?Det var slemm men trots det måste den ju tvättas..

Har oxå anmält mig till en föreläsning om VAD SOM ÄR GIFTIGT FÖR HUNDEN, hos Tös Hundhälsa i Weda den 25/1. Hoppas bara att jag får en plats...Alltid BRA att passa på & gå på dom föreläsningar man kan & nu när det är så nära, ja då är det ju kanoners:)

Nåväl, här kommer dom foton jag tagit på tjejerna när dom är 1 vecka & 1 dag:











                        

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Dom små är så läckra. Jag har också anmält mig till den 25 januari. Är nog väldigt nyttigt för en labbeägare.

Det ligger böcker och väntar på dig.

Kristina med Atos och Jack

2011-01-12 @ 08:00:47
Postat av: Eva o Leffe

Dom ser sååååå mysiga ut och jag blir så sugen

på att gulla med dom. :)

Vi kanske kan komma förbi lite längre fram, när

dom är som gulligast.

Hälsar Eva o Leffe

2011-01-12 @ 13:33:25
Postat av: Carina

Gud va runda och goa dem är, blir sugen att komma och kläma på dem :)

2011-01-12 @ 17:28:38
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Snart när dom öppnat ögonen blir dom riktigt kramgoa:) Just nu händer inte så mkt...Ni är självklart välkomna att kika på dom om ngn vecka:) För då är dom som sötast:))

Bra Krsitina, då kommer jag förbi & hämtar dom. Kul att du oxå ska på föreläsningen:)

Kram på er!

2011-01-12 @ 21:13:21
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Jag har också anmält mig till den där föreläsningen! :D

2011-01-12 @ 21:21:55
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Alltid nyttigt att gå på olika föreläsningar, speciellt när dom är i stan:)

2011-01-12 @ 21:42:56
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0