Rapport om Breeze

I natt fick jag faktiskt sova, kändes så himla bra efter att ha "vakat" flera nätter....Breeze verkade lugn & kom till ro, hon var väl oxå slut efter dagen på Södra. Hon höll sig hela natten dvs inget gjort inne:)

I morse tog jag faktiskt med mig Breeze & Trizz så klart på en härlig morgonpromis. Tyckte att även Breeze skulle få komma ut, kollade av henne hur hon verkade....Kändes som om hon faktiskt gillade att följa med:) Var ute i ca 1 timme men takten gick helt i Breezans takt...

Både tjejerna fick bla leta gömd vante i skogen & "tappad" vante på stigen. Tror att båda gillade promisen....

Breeze har i dag bara fått äta kokt köttfärs med ris & olja + då antibiotikan. HOPPAS nu att all ev "skit" försvinner...

Sedan blev det långpromis med Lotta med Lapparna:) Såååå skönt att gå på promis med Lotta, Så TACK vännen för sällskapet!!! Jag kände mig nästan som en ny människa efter att ha kommit hem:)) Hmmm var visst ute i nästan 2 timmar....

Åter till Breeze, det känns som om det går åt rätt håll men...jag ser att hon så klart inte är helt OK:( Men hon ska fortsätta åta dieten, antibiotikan & bara få vara. HOPPAS nu bara att Blakkie & Blåndie klarar att Breeze äter sin antibiotika....Risken finns ju att dom blir dåliga i magen, vilket jag så klart hoppas att dom inte blir...

Förhoppningsvis fortsätter det att gå åt rätt håll!!!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hoppas att mamma Breeze piggnar på sig ordentligt,

vi håller tummarna o tassarna.

Kram o pillande till alla fyrbenta / Eva o Leffe

2011-01-22 @ 10:39:10
Postat av: Marie G

Som TUR är så verkar det gå åt rätt håll....

TACK för att ni håller tummar & tassar:)

Kramisar på er

2011-01-22 @ 20:15:31
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0