Möte med en lösspringande hund!!!

Blir så jävla trött på alla dom som har sina hundar lösa utan att ha någon kontroll på dom överhuvudtaget!!! Nu när jag var ute på en promis med Breeze & Trizz, som självklart gick lösa för JAG har kontroll på dom!!
Vad händer??? Jo nerrusandes från skogen kommer det en "stor" hund samtidigt som husse skriker högt som f.n på hunden....
Se hela bilden


Vad händer??? Absolut ingenting! Hunden kommer rusandes & husse kommer springandes ca 100 meter efter suck...
Men jag han bli jäkla förbannad & försökte på alla sätt få bort hunden från mina hundar....Som TUR var den här gången så var det en stor hund men ung...Jäkla TUR både för husse & hunden!
Hunden var himla snäll DEN HÄR GÅNGEN men det skiter jag i!!! Den ska INTE springa fram till mina tjejer PUNKT SLUT!!! Försökte dock ha tjejerna bakom mig men det var inte det lättaste....Det var ett virrvarr av hundar & ett tag trodde jag attan att Trizz skulle dra hem med hunden efter sig:( Men hon kom när jag ropade. Breeze däremot som jag ABSOLUT INTE vill ska ha kontakt med andra hundar nu nöp efter honom....Hon vill INTE ha kontakt! Mkt rörigt var det innan ens hussa han komma fram till oss:( Sedan försökte han fånga hunden & då höll vi alla att trilla:(
Men till slut fick han tag i sin hund & kopplade den...Tror ni att JAG FICK ngn ursäkt??? NIX inte ett ljud från husse:(

Får ändå & trots allt vara GLAD för att inget hände MINA tjejer....
Däremot har jag lust att ge hundägaren en spark i röven! För trots att hunden var ung så är det inte rätt mot MINA tjejer att bli påflugna!!!

Nu ska jag slappa i soffan medans Breeze & Trizz ska få varsin FinnPinne:) Dom blir helt tokiga när det vankas FinnPinne från Tumba Hund & Katt:)



Å dom är verkligen värda ngt gottit, mina härliga tjejer:)

Njut av era hundar!



Kommentarer
Postat av: Carina

Tur att det inte var jag med Nova, hon får ju panik när sådana saker händer. Man undrar ju varför de inte ens ber om ursäkt!

2011-01-15 @ 09:38:17
URL: http://Http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Ja det var ju i "våran" skog...Be om ursäkt är väl det första man skulle göra, men icke:( Suck..

2011-01-15 @ 15:19:16
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0