Långpromis med Trizz, ny färg på bloggen & lite gott & blandat

Måste börja med att TACKA Carina med Russeltussarna för hjälpen med att fixa till min blogg:))
Ville ha bort jultänket & se nu blev det mer likt VÅR & sommar tänk...

Tog mig hårt i kragen i dag igen!!! Å gick till jobbet tillsammans med Trizz så klart:) Både hon & jag behöver röra på oss...Snälla Krisrtina med Allis Brallis kom ner & lämnade alla böcker som jag beställt, Tack för det:)
Men...sedan blev det bussen hem:( Kroppen ville inte gå mer & så var ryggan full av böcker....
Men det känns trots allt BRA att vi båda fick promisen till stan:)

Annars så lunkar dagarna på, kan ju inte vara borta några längre stunder...Så det har blivit mkt "agilityplaneringar". Känns bra att få det gjort, men mkt återstår...

Sedan har jag oxå prel bokat en jätteduktig agilityinstruktör i "Grundkurs i Jakkosvängar". Känner att jag bara måste gå kurs själv & då så klart med Trizz:) Ska bara få klart besked från mina övriga "agilitygruppare".
Måste FYLLA på depån....

För jag ska ju ha Agilitykurs klass 1b i vår på klubben, ska bli KUL! "Tyvärr" är kursen redan full, men man kan skriva upp sig på reservlistan:) Info finns på SHK Södertäljes hemsida.

Inbjudan till Agilitytävling den 14 maj i Bastmora kommer oxå snart ut både på bloggen & på SHK´s hemsida, håll utkik!!

Så det händer i allafall lite inom agilityn, KUL KUL...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0