Långis med Trizz & så fick jag en plats på föreläsningen den 25/1

Har nu fått bekräftat att jag fick en plats på föreläsningen på Tös Hundhälsa den 25/1. Den handlar om "Vad som är giftigt för hunden". Spännande:)
http://www.toshundhalsa.se/se/


I dag har jag faktiskt gått en långis med Trizz....Kände att både hon & jag bara måste få GÅ på...En kort bit hade jag sällskap av grannen men sedan gick vi vidare & i en rask takt runt hela Brunnsäng. Oj,oj,oj vad fort man tappar flåset när man inte rört på sig:( Tyvärr & det var det värsta så har jag så jäkla ont både i bäckenet & i höfterna:( Inte blev det bättre efter promisen, men det är bara att bita ihop suck...Trizz fick sig iallafall en riktig promis:) Passade oxå på att köra några inkallningar med fotposition, oj vad hon är duktig:) Tror att hon skulle kunna bli en riktigt farlig lydnadshund OM BARA jag ville träna henne...
Körde oxå några snabba starter & vilken racer jag har!!! Nu bara MÅSTE jag försöka att bita ihop & trots smärtan TRÄNA...Snart är det ju tävlingssäong & mitt mål (MÅSTE ha mål!) är ju att tävla Trizzen...Men just nu undrar jag verkligen om det kommer att funka:( Det vore ju skit OM även hon missar att tävla pga mig:(

Det positiva var att det snöat vilket betyder att det nu inte längre är isigt!!! Men å andra sidan dröjer dt ju ännu längre innan våren kommer så där Pang boom...Om ca 3 veckor vill jag ju ha +18 grader & snöfritt...Näe det är bara att inse jag är ingen opptimist..

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0