Blakkie & Blåndie tillsammans under vecka 3

Här kommer ännu mer bilder:)

                                       

Jag skulle igentligen kunna skriva hur mkt som helst vid varje bild, men "En bild säger mer än tusen ord" Så det fick nu bara bli massor av blandade bilder med Breeze, Trizz(som bara ÄLSKAR att ta hand om sina små syrror), Blakkie & Blåndie:) Det är bara Sindie som saknas bland tjejerna....

Efter att ha studerat Blakkie & Blåndie, ja det går bara INTE att låta bli liksom...så tror jag att dom & kanske speciellt Blåndie kommer bli en rackarns trevlig "jobbar" kompis:) Tycker att hon bara mer & mer liknar Breeze & Breeze är ju superkul att jobba med:) Hade ju förmånen att få följa Breeze från det att hon bara var några timmar gammal:) Så jag kan ju verkligen se ligheterna...Gillas:) 
Blakkie tror jag oxå mkt på, hon är söt som socker:) Liknar i mycket Sindie & hon ÄR en DAM, men en underbar tjej som det verkligen har varit SUPERKUL att få förmånen att ha jobbat i hop med under många år:)  

Tjopp tjopp det kommer att bli så svårt att snart ta beslutet OM jag ska behålla ngn utav tjejerna. Men som läget ser ut nu så blir det troligen att jag säljer bägge tjejerna...Vet i allafall några som blir glada:)

På söndag (om jag inte måste jobba) så kommer det valpspekulanter, ska bli spännande & se vad dom tycker om tjejerna....Kanske även en av Krilles mattar kommer, OM jag inte måste jobba vill säga...Det om ngt ska bli spännande:)

Förhoppningsvis händer det mycket trevligt i helgen:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0