Lite tomt utan hundarna hemma....

Fick en rapport från landet i går kväll & allt hade gått bra! Tror nog att dom har fullt upp, det var i alla fall FULL RULLE när jag ringde:) Mille hade kapitulerat & lagt sig på behörigt avstånd i sängen & Sindie hade lagt sig i soffan. Breeze & trizz försökte fostra vildarna....Tror inte att mamma tittade sååå mycket på TV i går:)

I dag efter jobbet åker jag ut, hoppas bara att tågen går....

Kändes faktiskt lite konstigt att inte ha ngn hund hemma, lite ovant att det var så himla tyst & lugnt:) Nästan för tyst & för lugnt för mig....Lite konstigt är det oxå att inte behöva gå på en morgonpromis speciellt nu när det är ett underbart vinterväder med SOL!!!

Ha en BRA dag alla! Själv ska jag nu åka till jobbet....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kommer gärna över i veckan och gosar med dem!

2011-02-19 @ 12:12:11
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-19 @ 13:21:10
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar:)

2011-02-20 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0