Hundvakt till ligan i dag & sedan åker dom till landet utan mig!

Eftersom att det blir en lång dag för mig borta från ligan så kommer snälla Clary att göra dom sällskap:) Breeze & Trizz får även en promis....
Antar att även Milli & Blåndie får en hel del uppmärksamhet:)

När jag väl kommer hem från jobbet ja då har ALLA hundar åkt till landet utan mig....Allt är förberett där hemma så det är "bara" att stoppa in valparna i buren & sedan in i bilen....HOPPAS bara att dom kör försiktigt hmmmm.....

Ligan ska alltså vara på landet själva utan mig tills i morgon em då jag tar tåget ut. HOPPAS nu bara att allt går bra, men det tror jag nog. Men det är ju det där med att man tror att man klarar allt själv bäst:)

Å så är det ju näst sista helgen med Milli, känns lite konstigt & konstigare känns det nog nästa helg den allra allra sista....tillsammans.....

På söndag är det åter agilityträning i ridhuset med Trizz, ska bli KUL OM kroppen håller.....Kanske att även "Mille" får följa med...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det skall nog gå bra skall du se, vilken tur du har som har en sån bra uppbackning.

Ha det skönt på landet nu, kanske kan vi ta en sväng nästa vecka, jag har semester..:0)



Kram

Lotta med Lapparna.

2011-02-18 @ 16:24:03
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Suneeta & Chanel

Trevlig helg! :)

2011-02-18 @ 17:46:34
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja Lotta, det är kanoners att ha uppbackning:)Åker själv dit efter att jag jobbat...JA promis nästa vecka! Har oxå semester ons-fredag. Så sök mig igen är du snäll:)



Kramisar



Tack Suneeta:) Önskar detsamma!

2011-02-19 @ 08:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0