Fullbokad vecka!

Jösses den här veckans alla kvällar är fullbokade....I måndags var jag ju Animalens föreläsning om "Den åldrande hunden", en föreläsning ALLA som har eller snart kommer att få en äldre hund bör gå på!

Mycket är ju igentligen självklart men oj, så nyttigt att bli påmind om hur viktigt det är att verkligen "lyssna" på sin hund...Å kanske inte bara för den äldre utan även hur man förbereder sin hund för kommande år, den ska ju hålla många långa år!! Helt enkelt en BRA föreläsning!

http://www.animalen.se/

I går tisdag var det instruktörsmöte på Hundklubben. Ett möte som var bra & så var det ju KUL att få träffa "gamla" instruktörskollegor:) Nu känns det som om det SNART?!? är vår & allt kommer i gång på klubben:)

I kväll är det då dax för ytterligare en föreläsning på Tös Hundhälsa. Nu handlar det om "Hur jag vet om min hund har ont". Alltid nyttigt att gå på dessa olika föreläsningar....

http://toshundhalsa.se/

I morgon torsdag så är det åter en kväll i lydnadens tecken:) Då fortsätter Micke & Ärtan sin föreläsnings serie om lydnad. Självklart ska jag gå....

http://www.shksodertalje.se/

TUR att jag har några dagar semester:)

Så att jag kan "träna" Milli & Blåndie eller träna & träna mer umgås med dom:) KUL & mysigt:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina med labbarna

Jag kommer också ikväll om ingen oförutsätt händer. Så vi ses ikväll.

2011-02-24 @ 08:52:44
Postat av: Marie G

Samma här måste bara fixa skjuts:)

2011-02-24 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0