Flera promisar i dag för Breeze & Trizz

När jag kom hem efter träningen så tog jag mig i kragen & traskad på en långpromis med Breeze & Trizz (TUR att det finns värktabletter!!!) Gick ner & runt vid Ragnhildsborg & hem via Bergvik. SOLEN sken & det var så mysigt:) Det var faktiskt skönt att bara vara....Sedan är det ju himla fint nere vid vattnet:))

Var ute i ca 1 timme & 15 minuter, helt OK med tanke på hur jäkla ont jag har:( Men hundarna fick sitt:) Dom gick som vanligt lösa hela rundan & skötte sig så himla bra:) Hade inte ens med mig några koppel...Så himla skönt att ha så lydiga & fokuserade hundar GILLAS!!!

Sedan kom Lena & kikade på Blakkie & Blåndie....Hon tycker dock att jag verkligen ska fundera på om jag inte ska behålla Blakkie. Men hon har ju redan sin Familj:) Vi passade på att väga dom & fota så klart..Inte det lättaste:( Kameran höll jag på att slänga ut genom fönstret:( MÅSTE lära mig den snart!!!

Sedan var det dax för nästa promis, denna gång med Suneeta & Chanell. Vi gick Birkavägen upp & genom Grusåsen sedan hem via Nyckelskolan. Var nog ute totalt i ca 1 timme. Helt OK för vi gick i ganska rask takt.

Tack Suneeta för sällskapet!

Undar dock verkligen om jag kommer upp ur sängen i morgon?!!? TUR att jag nu har en Tempurmadrass!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0