På landet med ligan under 2:a advent

Men man kan ju faktiskt tro att det är vår....Trist:( Jag vill HA SNÖ & vinter INTE regn, blåst & mörker...
Min lilla stuga är pyntat inför julen & det lyser så fint i fönstren:) Men så fort man tittar ut ja då tror man ju det är vår suck....
Ja ja har hängt upp lite talgbollar åt fåglarna för jag har bestämt att även jag ska mata fåglarna i vinter.
Så...har du ngn form av talgbollshållare som du inte använder så tar jag gärna emot den!

Hundarna har smaskat på märgben ute...men Breeze grävde ner sitt ganska omgående & när Mille gick & drack i dammen så snodde Breeze hans ben...Trizz ville inte ens in vid fikat, men det är klart Trizz är väl döhungrig för hon har inte ätit ngt verken i går eller i dag:( Trots att hon fått både torrfoder med laxsmak, vov, hemlagad mat mm...Det enda hon äter är hamburgetkött så jag får väl ge henne det, hon måste ju få i sig ngt...

Ser inga nya tecken på att det är valpar på G, däremot så har hon gått upp i vikt...Så kanske kanske. Fortsättning följer....

Nu ska jag borsta igenom hundarna, det behövs....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. ska se vad jag kan hitta på med din blogg ;)

2011-12-04 @ 15:34:19
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Låter kanoners Carina!!! Jag skickar över lite vinterbilder på Ligan oxå så kan du ju byta på headern:)

2011-12-04 @ 18:43:00
Postat av: Lotta

Oj...vilken jättefin ny sida!

TACK! för en superskön prommis!



Kram

Lotta m,ed Lapparna

2011-12-07 @ 09:35:09
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tack själv Lotta:) Ja visst är Carina duktig...:)

Kramisar

2011-12-07 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0