Hundvakt fixad åt tjejerna i dag

TUR säger jag att man har snälla grannar som kan ställa upp när det kniper:)
Lämnade tjejerna hemma men sedan efter ngn timme kommer dom att hämtas av min snälla granne som sedan ser till att dom kommer ut på promis & så klart får sällskap...ända tills jag kommer hem.

Trizz börjar nu att tycka det är lite väl jobbigt att vänta valpar...Inte att hon blir orolig utan mer att det börjar röra på sig:) Hon har oxå lite svårt att hålla sig en längre stund. Det trycker vällan på.
Glädjande nog så äter hon även av Halla fodret, men hon gillar det inte lika mkt som Klass1 fodret:( Nåja så länge hon äter lite av det så är jag nöjd...Måste HITTA ngn som säljer Klass 1 fodret..Bättre att ge ett foder hon gillar & äter! Självklart HOPPAS jag ju att hon ska äta bara torrfodret...men tills dess måste hon ju få i sig ngt.

Breeze är överlycklig för självklart får även hon smaka på hallafodret...Men hon får mer torrfoder & mindre Halla.

Å har ni inte testat receptet på Leverpinnarna ännu så GÖR DET! Alla mina hundar bara älskar det:)

TACK Clary för att du tar hand om mina tjejer!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0