En liten tripp till Flen med Sheltieligan

Passade på att stanna till hos min goa vän Elisabet & hennes Sheltisar från Kennel Hillfire, i Flen på vägen till Agilitykursen i Vingåker.
Hade med mig Breeze, Milloo & Trizz & Elisabet hade Vixen, Gossi & Kola. Så huset fullt av Sheltisar:)
En dag så tog vi alla Sheltisarna & testade en runda runt "sjön", en "lagom" runda på 2,5 timme. Visst hundarna gillade läget:) men jag hade glömt min gördel på landet så jag fick kämpa för att fixa gå:( Trist men men det är bara att bita ihop...Hundarna fick sig en riktig genomkörare & vi fick trevligt sällskap & vacker natur. Börjar faktiskt gilla Flen mer & mer...

Självklart blev det oxå god mat & dryck:)
  

TACK Elisabet för att jag fick komma & hälsa på med min Sheltieliga:)

Njut av era hundar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0