Började dagen tidigt tidigt med en myspromis med Ligan

Kan lova att det inte är så lätt att sova när man har tandvärk suck...Är det inte det ena så är det det andra...

Uppe innan tuppen



 & ut med Ligan, måste ju erkänna att det är bra mysigt att traska ut tidigt tidigt på morgonen med hundarna:) Å än så länge är det ju ljust...

Traskade på i ett lugnt tempo, dels så är min kropp åt helvete & så ville jag ju kolla in Milloo. Men peppar peppar så är han nu inne på andra haltfria dagen! Jippie!!!!
Uppe i Nydalaskogen fick dom jobba lite Off Tack dvs gå/springa i bla blåbärsriset. Själv höll jag mig dock på stigen...

Ikväll är det ju agilitykurs för mig & Trizz, kul....men. Som det känns nu så blir det troligen mest TITTA på:( Kanske att jag kan köra ngt, hoppas verkligen det....VILL JU!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas det känns lite bättre till i kväll, så du kan köra lite grann i alla fall!

2011-08-31 @ 14:27:04
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Leffe o jag var ute i flera timmar i går o bara njöt i det härliga vädret.

Jag blev tvungen att tacka nej till agility kursen

Jag har hjärtflimmer som kommer o går och ska opereras den 22/9, så i vår får vi anmäla oss igen.

Trist men det är bara att ta nya friska tag.

Kram Eva o Leffe

2011-09-01 @ 09:31:01
Postat av: Marie G

Carina, tyvärr så ville inte kroppen riktigt vara med:( Lite lite kunde jag dock köra:)

Eva, Visst är det njutbart när vädret är som det varit:) Usch då, hoppas att allt går bra så att du blir pigg igen!!! Då har du ju oxå ngt att se fram emot i vår. Håller med, Nya friska tag!

Ha det gott Kramisar från mig & hela Sheltieligan:)

2011-09-01 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0