Trizz anmäld till agilitytävlingarna i dagarna 2 i Västerås

Hua nu har jag anmält mig & Trizz till agilitytävlingarna i Västerås den 7 & 8 maj. Det är 2x hopp resp 2xag uppdelat på lördag & söndag. HOPPAS bara att min kropp fixat att köra, som det känns nu finns det ingen chans i världen att det skulle gå:( Men förhoppningsvis så kanske kanske det funkar då....

OM det funkat så ska det bli så himla KUL att få tävla igen, det blev ju "bara" 4 lopp för våran del förra året. Hoppas dock kunna köra några fler i år....

Hoppas bara att det funkar att betala i morgon för nu när jag anmälde funkade det INTE att betala:( Men datan har strulat hela kvällen, segt segt....Har massor att uppdatera på bloggen men icke i kväll suck....
BETALNINGEN är gjord!!!

Ska oxå anmäla oss till våran tävling i Bastmora den 14/5 samt till Strängnäs Cup den 15/5. Funderar oxå på att anmäla Trizz till den INternationella utställningen hos oss den 14/5. Undrar om jag hinner med allt??? Antar att agilitytävlingen tar all tid....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0