Till landet med ligan via pendeltåg

I morse vakande jag som vanligt tidigt & då bestämde jag mig för att ta tidiga tåget till landet...Passade på att traska till tåget, kände att både jag & hundarna behövde det...Min plan var ju då att när jag kom till stugan så kunde jag ju med gott samvete slappa i soffan:)

Breeze & Trizz fick gå lösa nästan hela vägen via stan till stationen, Blåndie fick jag däremot bära bitvis. Inte poppis men inte får hon gå så långt ännu....Men hon fann sig ganska snabbt till rätta trots allt. Men oj vad tung hon börjar bli...

Vi kom med tåget med 3 minuter till godo:) Blåndie la sig till rätta på golvet med dom andra....I dag fick hon gå av tåget själv & det gick fin fint:) Väl av tåget så gjorde hon en "stor" hög.....TUR att det inte blev på tåget:) Antar att hon sket av sig allt hon fick i sig från butiken i går ha,ha,ha.....Bilresan till stugan gick oxå bra, skönt!

Sindie är så himla pigg & go, HÄRLIGT! Kul att se min gammeltant så fräsch:) Däremot så tror jag inte hon hör ngt längre:( Men....när kylskåpsdörren öppnas DÅ hör hon minsann....

Nä nu ska jag slappa vidare...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha hon hör väll det hon vill :)

2011-04-03 @ 10:19:50
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Absolut:) Hon missar ALDRIG när det kan tänkas bli ngt gott....

2011-04-04 @ 09:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0