Rapport från My & Blåndie

Fick en rapport via FB från My om hur det går med Blåndie. Jag bara läste & njöt:)

TACK My för rapporten!

My´s rader om allra första tiden med Blåndie:

Allt går jätte bra med Blåndie, alla i familjen älskar henne! Jim blev helt kär igår när han såg henne också:) Hon är verkligen underbar, sov hela natten brevid mig i sängen och lyssnar verkligen jätte bra på sitt namn. Hade med henne till botkyrka Bk idag och hon tog både korta o lång tunneln med en himlans fart:D Hon har bra aptit, äter som en häst. Tejpen sitter fortfarande kvar, ska jag byta någon gång eller vänta tills den lossnar? Ha det bra!

Blev så GLAD när jag läste om hur Blåndie charmat hela familjen:) Men så är hon oxå en underbar härlig vild & sprallig sheltie, precis som en sheltie ska vara.....Å att hon visade My att hon faktiskt är en blivande agilitystjärna är ju bara en bonus ha,ha,ha...

HOPPAS nu att den kommande veckan blir lika bra...Lycka till My med Blåndie & ge henne en godbit från mig:)

Kanske det kommer ett foto eller två, hint, hint My:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nova tackar så mycke :)

2011-04-18 @ 19:45:48
URL: http://Http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Nu är planen OK?!?! Hint, hint, hint:)

2011-04-19 @ 07:35:53
Postat av: Carina

Japp nu är det dax att börja träna, se om vi inte kan få till en dag vi båda kan.

2011-04-19 @ 17:02:59
URL: http://Http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Tycker jag absolut:)

2011-04-19 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0