På måndag är det äntligen dax för mig & Trizz att gå agilitykurs för Anna Muller

På Måndag den 25/4 kommer Anna Muller till klubben för att hålla i temakursen Jakkosvängar. Jag ska OM jag fixar det gå med Trizz:)

Känner mig ringrostig:( men HOPPAS att jag KAN köra då & att jag får tillbaka inspirationen att köra agility!!! Det är inte vidare kul när kroppen hela tiden säger stopp:( Har ju en hel Sheltieliga att köra med...

Ja,ja temat är alltså Jakkosvängar del 1. Har kört väldigt väldigt lite Jakkosvängar så jag behöver verkligen fylla på. Det ska i allafall bli KUL!

Ska försöka köra lite agility i helgen med Trizz & kanske även med Breeze. För OM kroppen strular på måndag får jag väl köra Breeze i stället. Hon klarar ju att köra mer självständigt än Trizz. Trizz vill ju ha med mig, trevligt javisst men kanske INTE på agilityplanen med mig som förare ha,ha,ha...Breeze däremot funkar ju att köra med handling & hon söker ju sig ifrån mig, hon är mer självgående.

Angenämt "problem" att ha 3 hundar att välja mellan:) Men...det är ju Trizz jag ska försöka att satsa med så det är såklart henne jag allra helst vill köra:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0