Mina nya supersköna dojjor

Köpte ett par dojjor när jag var i Vingåker. Softshell material & ett bra reapris, ja då var det bara att slå till!
Har dock ingen aning om just Softshell materialet funkar i skor...men oj rackarns så sköna! Så nu hoppas jag bara att dom håller ett tag & gärna oxå för regn...



Å mitt i allt så hade sportbutiken rea på Reebook skor...kunde inte låta bli, men jag behövde ett par "vanliga" skor oxå. Å är det rea så är det ju bara att införskaffa ett par. Sköna är dom oxå:)

Nu blir det INGA fler inköp....bara en vårjacka om jag hittar ngn billig:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Marie Mattsson

När man är i Vingåker handlar man billigt och bra!

2011-04-07 @ 15:47:22
Postat av: Marie G

Instämmer:)

2011-04-08 @ 08:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0