Långpromis med Ligan & Carina med Russeltussarna

Carina & jag hade bestämt att ta en långis med våra tjejer i går, tisdag. Blåndie lämnade jag hos Clary:)

Vi var ute i 2 timmar vilket självklart var himla BRA för både Breeze & Trizz men tyvärr inge bra för mig:( Kroppen är INTE med mig just nu & att traska som ni i ca 2 timmar är igentligen helt förödande för mig. Men...hundarna måste ju få sitt & då är det bara för mig att bita ihop hårt som f.n.....

Breeze & Trizz gick lösa hela långa rundan, dom är så himla duktiga mina tjejer:) Självklart gäller det att jag har koll & det tycker jag att jag har. Å eftersom som att dom fixar det, ja då får dom gå lösa....

Det blev en trevlig men lite svettig promis, Kusens BACKAR är jobbiga ha,ha,ha....TUR att underlaget då var mjukt:)

TACK Carina för trevligt sällskap! Hoppas att vi snart kan göra om det!

TACK oxå till Clary som tog Blåndie! Som trots 2 rastrundor på 2 timmar, ändå passade på att göra både ock inne:( Sorry.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv! Jag är ledig mån och tis nästa vecka, hör av dig om du kan.

Ha en trevlig helg

2011-04-08 @ 11:08:02
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0