Hipp Hipp Hurra för Leffe, Trizz, Cash & Pezto på deras 3-års dag!!!

Ett JÄTTEGRATTIS till "mina" valpar som i dag blir 3 år!!!

I dag går verkligen mina tankar tillbaka till 6 april 2008, då började dagen med ett gäng valpar & som bonus blev det kaffe med äggmacka:)

Oj,oj,oj vilken dröm som då den dagen gick i uppfyllelse....Så härligt:)

Trizz & även dom andra har i dag fått extra gottit att äta bla skinka & så har Trizz, precis enligt min mammas tradition fått ett Grattis kort:)

I morse så blev det en aktiverings promis, vet ju att ligan gillar det.....Kan lova att det gick åt en hel del godis men dom fick minsann "jobba" för det. Oj vad bra träning det är för dom när det finns så mycket man kan nyttja i naturen bla stenar, stubbar, backar osv osv. Det är ju bara fantasin som sätter stopp. Å fantasi har jag ju ha,ha,ha...

HOPPAS att Leffe, Cash & Pezto oxå fått ngt gottit  idag:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ett stort grattis till alla :)

2011-04-08 @ 11:07:00
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0