Anlagstest i viltspår bokat för Trizz

Lena med Lego skickade ett mail om att det nu var dax att få gå anlagstestet.....Det blev ju instöällt i höstas pga av att snön kom samma dag som vi skulle gå....

Lite gulp i halsen blev det för vi har ju inte tränat sedan i höstas, nåja i dag fick hon ju gå ett kort spår....

Så...Söndag den 24/4 kl: 13.00 är det dax för Trizz & Lego att gå anlagstestet!

HÅLL TUMMARNA för oss, det lär vi behöva:)

Nu i helgen ska jag gå spår både lördag & söndag OM JAG klarar av att GÅ vill säga...Sedan ska Lena & jag försöka få ihop en dag som vi ska lägga spår åt varandra.

KUL att vara i gång:) Mindre kul att min kropp är som den är:(

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Vi håller tummarna. Leffe ska gå fortsättnings

viltspårs kurs i slutet på maj.

2011-04-15 @ 15:57:46
Postat av: Marie G

Tack goa ni:) Hoppas att kunna gå några träningsspår med Trizz innan det är dax....

KUL att ni ska gå fortsättningskursen!!! Då är det ju snart dax för öppenspåret:)

2011-04-15 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0