Jäklar vilka duktiga agilitytjejer jag har!!!

Drog till klubben för att köra lite agility med Breeze & Trizz...Visste att det var kurs men kanske att jag skulle komma när dom fikade?!? Å visst, snacka om timing....Å bäst av allt var att det redan stod en bana klar:) Så det var bara att sänka till medium & kolla vilken typ av bana jag skulle köra....Sedan började jag med Breeze & FAN vad DUKTIG hon är!!!! Snabb som satan & vig som en vessla:) Men som sagt hon måste dras med mig:( Som tur var så såg ingen MIG när jag körde henne....
Sedan körde jag Trizz.....å satan i gatan hon är oxå DUKTIG!!! Hon suger framåt men behöver träna på tajtare svängar....Men vaddå hon är ju en grön agilityhund...Men oj vad hon är rolig att köra:) Men så var det ju det där med att även hon måste dras med mig:( Så synd.......För även hon skulle ju kunna bli hur jäkla bra & bäst som helst.....
Ja,ja bad Anna som hade kursen att låta banan stå kvar, min plan var ju att åka ut tidigt morgonen därpå...Ska ju TÄVLA på söndag!!!!

På väg hem så bara njöt jag för både Breeze & Trizz hade ju varit så rackarns BÄST!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0