En promis med Breeze, Milloo & Trizz

I morse kom Svenerik hit & lämnade min Prins Milloo:) Dom ska ju gå viltspår i kväll & då ville han ha Mille i stan. Mötte dom ute & bestämde mig då för att ta en långpromis. Hade ju  ingen tid att passa & vädret var ju UNDERBART med SOL:) Gick ner mot Ragnhildsborg sedan vänster mot Hansta, utmed kanalen mot slussen till Maren. Gick på bryggan & skrämde ut alla fåglar i vattnet.... Vis Maren tog jag en längre paus. Det var så skönt att sitta på bänken utmed vattnet:) Mille hade full koll på alla fåglarna i vattnet medans Breeze som gick lös hade stora förhoppningar att hitta ngt ätbart....Sedan traskade vi vidare & då springer vi på Kristina med Allis Brallis, dock utan hund. Så vi gjorde sällskap en bit....
Köpte sedan med mig frukost som jag satt & åt när vi åter hade hamnat utmed kanalen nu på rätt sida....Dvs nästan vid mini golfbanan. Men nu var det lite blåsigt så efter att tag så knatade vi hemåt via Kärleksstigen & Bergvik.

Väl hemma så hade vi faktiskt varit ute i 3 timmar:) Men visst, vi gick inte fort det fixade inte min kropp & pauserna var många. Nu har hundarna fått mat & sover som stockar. Å jag ska dra till jobbet...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0