Till klubben i ruskvädret för att träna

Kände bara att jag var tvungen dels för min egen del & dels för min ligas skull...att åka till klubben & träna.
Ruskigt var det men jag var helt rätt klädd & ja då gör det ju inget att vädret inte var det bästa....
Eftersom kroppen är som den är så var min plan att köra slalomövningar & kanske ngt kontaktfält.
Men först fick dom så klart raca av sig:)

Breeze: Körde "svåra" ingångar utan att jag behövde röra mig, lite svårt då hon kan bli lite passiv & vänta på mig. Men efter 2 repetitioner så hade hon fattat, dock hade hon lite svårt med att ta ingångarna från mitten av slalomet. Så det behöver jag träna mer på....Som belöning fick hon ta A hindret som stod parallelt med slalomet. Körde sedan velodrom på A & slalom medans jag bara stod i mitten & dirrigerade.

Trizz: Körde samma övning som med Breeze med inte så svåra ingångar. Tränar med att Trizz med FART ska kunna ta ingångarna rätt & snabbt. Var jättenöjd med henne i dag för hon tog dom rätt både med fart & i snäv sväng från Ahindret. Men....jag måste träna på att hon får mer fart i slalomet...Får bli högprioriterat att träna på under vintern...Kontaktfältet satt varje gång 100%, supernöjd!

Milloo: Körde inget med honom...Han fick raca med tjejerna i stället.

Kändes bra att hundarna fick sitt....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0