Nu är allt "klart" inför agilityhelgen på klubben

Nu i helgen så kommer det representanter från dom andra lokalavdelningarna inom SHK till klubben. Hela lördagen ska ägnas åt AGILITYN nutid & framtid inom SHK. Hoppas verkligen att vi nu kommer i gång med en aktiv AGILITY inom alla avdelningar...
Men oj,oj,oj vad mycket jobb det är att planera en sådan här helg...Men nu är allt kursmaterial som man samlat på sig under åren, alla böcker jag har & alla artiklar mm utkörda till klubben. Material som man får titta i & självklart "låna" till sin egen kurs om man så vill...När jag nu plockade fram mitt material visade det sig att jag hade 4 FULLA pärmar med banskisser/kombinationsövningar?!? Får nog vid tillfälle sätta mig ner & rensa ut....
Hoppas verkligen att morgondagen blir bra....Känner en viss press:)

På söndag ska alla få köra en hel dag med Eva-Marie Wergård  http://propiraya.wordpress.com/
ska bli sååå KUL!!! Det är ngt som jag verkligen ser fram emot...Tyvärr vet jag ju inte om jag överhuvudtaget KAN köra med ngn utav mina hundar:( Kroppen vill INTE längre vara med verkar det som ,F.N!!! Jaja det är bara att bita ihop & titta & lära sig av dom andra & av ALLT den KOMPETENTA instruktören Eva-Marie förmedlar:) Man LÄR sig ju igentligen mest av att TITTA & LYSSNA utan att behöva ha fokus på sin hund, får intala mig det...Men det är ju F.N så mkt häftigare att KÖRA AGILITY själv...

Ska försöka att skriva så mkt jag kan & hinner under helgen....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0