Ingen träning men en promis med Lotta & Lapparna

Torsdagar är ju den dag som Elisabet & jag träffas för att umgås & träna med våra härliga sheltisar:) Men tyvärr så bara gick det inte för min kropp att göra ngt idag:( Känns jäkla tröstlöst kan jag säga...Däremot så bara måste ju hundarna ut på promis...Å äntligen så fick Lotta med Lapparna & jag till en promis:) GILLAS!!! Hon kom hit & så utgick vi i sakta mak, jag var ju inte på topp:( Vi lunkade runt & ner till Ragnhildsborg, Hanstastrand & hem via Bcentrum. Promisen tog ca 2 timmar & 20 minuter men då gick vi sakta med bla en paus i butiken Två små rum:) Min liga rusade på som vanligt vilket ju är turligt när jag själv är orörlig....
Däremot så hade jag ju nästan träningsvärk i pratmusklerna ha,ha,ha.....

TACK Lotta för som vanligt ett mysig, välbehövlig & trevlig promis:)

Nästa vecka hoppas jag verkligen att vädret & min kropp är på MIN sida för en gångs skull....
Nu är det nästan slut i pillerburken:(

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0