Mitt dåliga samvete

Usch jag har så himla dåligt samvete för mina tjejer:( Har haft så rackarns jäkla ONT i kroppen så dom har bara fått vanliga pisspromisar så trist.....Å då kommer ju genast mitt dåliga samvete fram...HOPPAS att det blir bättre så att dom får sina välbehövliga lång promisar. Känner att jag igentligen verkligen behöver dom men när kroppen säger ifrån ja då bara måste jag lyssna på den:( Men satan vad DÅLIGT samvete jag får suck...

Hoppas verkligen att jag kan träna lite agility på söndag, för då är det våran tur att träna i ridhuset:) GILLAS!!!

I morgon får hela ligan vara kvar på landet medans jag jobbar....

Tror att "Mille" snart lärt sig att Breeze slutat löpa...Den stackarn tror att hon fortfarande löper men PANG så smäller det BÅDE från Breeze & Trizz...Antar att Trizz lärt sig av "morsan"...Hua undrar hur det ska gå när det är dax att ev para henne?!?! Men först måste jag ju hitta en lämplig hane...Ganska angenämt "problem"....troligen måste jag dock då ha bil...Fortsättning följer:) Just nu bara HOPPAS jag att Breeze är dräktig....

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Anki

Spännande veckor framöver :)

Hade du tänkt para Trizz också?

Löper hon nu?

med vem ??

nyfikna jag :D

2010-11-12 @ 23:40:45
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja jag förstår dit problem, jag hade så dåligt samvete för tjejrna när min nacke var som värst och det också bara blev korta kissrundor. Men nu orkar jag gå långt igen och det är så härligt. Hoppas du mår bättre snart.

Håller tummarna att det blir bebisar den här gången!!!

2010-11-13 @ 09:44:21
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: MarieG

Anki, ja det är nästan för spännande:) Hmmm har inte bestämt mig ännu OM jag ska para Trizz. Men vaddå det går väl att bestämma det samma dag ha,ha,ha...med vem vet jag inte ännu....



Carina, ja vissa dagar är bara för jävliga, tyvärr....Skönt att du är bättre:)



Ha det bra tjejer!

2010-11-13 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0