Lagt ett blodspår till Trizz

Har ju nu äntligen kommit med på ett anlagstest med Trizz:) På onsdag är det dax, GULP!!! Känner inte att vi direkt är på topp, men men det är bara att köra. Går det så går det....Annars så får vi göra om det i vår...
Jag är mest orolig för att JAG inte ska fixa att gå hela spåret utan att tuppa av....Ja att Trizz kanske inte fixar det är ju inte hela världen. Hon får ju i alla fall gör ngt:) Dom andra får stanna hemma, vill inte ha ett gäng som sitter & vrålar i bilen bara för att just dom inte får jobba....

Så jag la faktiskt ett spår till Trizz hemma....Spårstarten var bakom garaget & sedan ner & över gångvägen(jaja ska det vara svårt så ska det) & så upp i skogen. Spårslutet var utmed dagisets staket, hupp.....

Det fick ligga i 3 timmar & 15 minuter & var ca 400 meter.

Trizz tog upp spårstarten bra, trots att ngn stängde sitt garage så att det ekade....Doftade lite tills hon hittade spåret på andra sidan gångvägen. Kände mig ganska nöjd över hennes prestation:) Men visst hon var lite fundersam när spåret gick utmed dagiset & alla jäkla ungar var ute....Men hon hittade klöven:) Men....jag skulle behöva lägga ett gäng spår men se det hinns inte med tills på onsdag....Å i dag kunde jag släppa linan & det kan jag ju INTE på onsdag...suck!

Behöver dock nya fräscha klövar, någon som har klövar att ge bort???

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0