Inget blodspår i dag inte...

Min plan var ju att lägga ett träningsspår med Trizz...Men det har ju för bövelen snöat i natt:(
Å då blir det ju  inget spår suck...Visst jag älskar snön men inte just nu, ska ju gå anlagstest på onsdag. Hmmm nästan så att jag hoppas att det fortsätter att snöa, då blir det ju inget. Vill ju verkligen få till ett spår på ca 600 meter innan onsdag. Ja,ja blir det så blir det....

Nu ska vi ut på promis med ligan, vågar ju inte gå själv...Kroppen är ju inte på topp, shit!!! Men hundarna bara måste få komma ut!!! Skulle verkligen behöva ngn som kommer 1gg/dag & går lååångt med dom.....Jag kan ju bara inte det nu, shit igen....

Nä det får bli en kopp varm glögg av årets märke efter promisen som tröst:)



Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o sheltieligan

Jag har testat Herrgårds glögg med lakrits smak den är jätte god. :)

Hälsar Eva o Leffe

2010-11-20 @ 17:39:16
Postat av: Marie G

Hejsan, Den bara måste jag testa, älskar ju lakrits:)

Ligan hälsar:)

2010-11-20 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0