Hundarna är kvar på landet & jag är alltså hundfri.....Å det snöar!!!!

Lämnade kvar hela ligan på landet, känns faktiskt ganska OK. Vet dock att jag blir glad när dom kommer hem:) Planerna denna vecka var ju att gå Anlagstestet med Trizz i onsdags...Men...eftersom nu snön kom så ja då blev det inställt:( Men så fort det blir barmark så kör vi!!!!

Men nu är ju snön här & det är ju alldeles underbart:) GILLAS av mig!!! Har gått till & från jobbet eller gått & gått stapplat är nog ett bättre ord...Men... så härligt när snön faller & vinden piskar en i ansiktet:) Är så sugen på att plocka ner skidorna & ta mig en tur, men jag tror att mina grannar skulle börja undra om jag knäppte på mig skidorna & tog en runda i området. Men å andra sidan vem fan byr sig igentligen!?!? Men då kör man väl över en hundskithög & då åker ju humöret ner direkt....

Nu HOPPAS jag att vintern är här för att stanna!!! Har ju redan fått upp adventsbelysningen:) Massor av ljus tänds varje kväll & till frukosten, snacka om mys pys:) Man måste ju göra allt för att lugna nerverna....

  
Ooops får nog kanske plocka ner påskkycklingen från lampan...det får bli en tomte i stället:)



Å se det snöar ja se det snöar!!!!

  
Från mitt sovrumsfönster...Oplogat, GILLAS!!! Då får man ju gratis träning:)

 
Indra går bara ut på fönsterbläcket & spanar.....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vad fint du har julpyntat! =)

Önskar dig och dina hundar en trevlig helg. Jag och Chanel ska kanske på Adventsfika ute på hundklubben i Bastmora, nu på Söndag. Vi kanske ses där!

2010-11-26 @ 09:01:50
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar:)Hade kommit på söndag men då har vi agilityträning i ridhuset:)

Ha en härlig helg med Chanel i snön:))

2010-11-26 @ 14:40:35
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Carina

Japp det är bara ut och pulsa i snön så får vi upp ett bättre flås!

Ha det bra

2010-11-26 @ 22:15:53
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Slå en pling nästa gång så hänger jag på...Då kan vi flåsa i hop:)

Ha en bra kväll!!!

2010-11-27 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0