Har nu varit i skogen med hela ligan & även hunnit med att göra 2 gravdekorationer

Tog med mig hela ligan ut i skogen, vädret var fint...så mysigt:)




Världens allra bästa Sindie, snart 13 år!

 
Bästa Trizz

 
"Mille"

 

Men Mille han var/är ngt fokuserad på Breeze så klart. Hade full koll på honom när vi var ute. Han fick inte ens nosa henne i rumpan.
Däremot så har vi fått höra på ljuvlig ylsång från honom, inte lika kul...Undrar jag hur det ska gå i natt, han nere i Storstugan & Breeze hos mig i lillstugan. Tror dock att JAG får sova, & dom andra ja dom hör honom säkerligen inte ha,ha,ha..

Plockade med mig en del från skogan som jag skulle göra 2 gravdekorationer av. Tycker allt att dom man gör själv är allra finast:) Vi ska åka dit när det är mörkt, då är det ju som allra vackrast på Kyrkogården...Jag, Breeze & Trizz var där tidigt tidigt i morse & tände 2 ljus i Minneslunden.

  
Minneslunden


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Fina bilder. / Eva o Leffe

2010-11-10 @ 14:32:29
Postat av: Marie G

Tack:)

2010-11-11 @ 01:33:31
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Saidmolly

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-09 @ 10:00:41
URL: http://saidmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0