Breeze är nybadad & klippt

Usch vad jobbigt det är att bada hund utan badkar:( Men det går men oj vad det tar på kroppen suck...Men nu är Breeze badad & luktar banan:) Klorna är klippta & rumpan är nerklippt. Så nu känner åtminstonne jag att läget är under kontroll...

Nu gäller det bara att hitta till "Krille" men det ska jag väl göra....

Hoppas nu bara att Breeze vill ha valpar lika mycket som jag vill!!!

Just nu går mina tankar till Clary som i dag tog det svåra men nödvändiga beslutet att ta bort sin Elvira....
Troligen hade hon fått ngn hjärnblödning edyl så det fanns inte så mycket att välja på. Tur så fick vi komma till Veterinärboden på en gång. Allt gick väldigt lugnt tillväga.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas Breeze är med på noterna!

Va jobbigt för Clary!

2010-11-04 @ 20:15:26
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Det hoppas jag med!!!

Ja, alltid lika jobbigt att ta bort en hund:(

2010-11-04 @ 21:59:50
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0