Äntligen promis för ligan igen!!! Å Breeze har varit lite orolig...

Tog mig i kragen trots att kroppfan värker, men ligan behövde verkligen en promis. Så vi tog Viltparksrundan:)
Sindie fick stanna hemma, kände att det skulle bli lite väl tungt för henne i snön....å tyvärr så bara orkar jag inte bära henne:(


Sindie

Dom andra sprang som galna, njaa inte Breeze kanske hon höll sig mest vid mig. Mötte en ryttare på häst & ligan fick beröm för att dom var så lugna & lydiga, GILLAS!!!

Men satan i gatan vad det tog på min kropp, men vaddå...hundarna fick sitt:)



Breeze har varit lite låg i dag, märkte redan i morse att hon var lite orolig...Hon skulle pillas på & masseras. Hon stod även med frambenen nere hmmm goda tecken trots allt..

Kanske kanske det är ngt på G!?!?!

HOPPAS HOPPAS på att det var "valparna"...

Nu får det nog bli en liten mugg årsglögg från Blossa:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Att kroppen trilskas så med dig, inte kul! Hoppas det blir bättre snart! Ja man får alltid dåligt samvete för hundarna när man inte orkar med dem, förstår dig!

2010-11-21 @ 13:33:59
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja det börjar bli ngt tröttsamt som sagt suck....Inte attans har jag vant mig efter 29 år av värk:(

Hoppas att du nu mår bra:)

2010-11-22 @ 14:17:27
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0