Till klubben för agilityträning

Efter att snabbt lämnat av både packning, Breeze & Milloo skjutsades jag ut till klubben. Skulle fokusera BARA på Trizz & slalom samt hopp övningar på medium höjd.

Hoppövningarna gick bra, men jag tycker ändå att det är högt:( Men hon hoppade & rev inte en gång, kanske hon bara måste vänja sig?!
Men tyvärr så var det nog väldigt MYCKET GODIS på planen:( För hon var väldigt okoncentrerad & gick till stora delar med nosen i backen, inge kul...Men själva övningen gjorde hon rätt. Men däremellan suck...

Sedan var det dax för slalomet & jösses där luktade det gott!!! Hon kändes helt omotiverad & då känner jag att det bara är att lägga ner:( Flyttade på hela slalomet. Körde några gånger både h & v. För slalom MÅSTE & BEHÖVER hon träna massor på!!! Men det känns inte som om vi har hittar rätt.....Men som vanligt så är det bara att träna/traggla vidare. Ngt ska man ju ha att träna oxå:) Som om man inte hade det redan?!?! Suck...

Finns ju många ursäkter om varför det inte funkade i kväll, men jag tror ändå på att jag måste träna mer & verkligen ha en plan & hitta en superbelöning. Nu känns det som om hon blir osäker på VAD/HUR hon ska göra & då går det självklart inte fort. Sedan känner hon säkert av hur jag mår suck igen...

I morgon, Tisdag är det träningstävling på SBK. OM kroppen funkar så kör jag nog henne...
Nathalie ska köra Mille, sedan får vi se hur det blir......SÅ SVÅRT!!!!

Grått & trist väder är det oxå, nä ingen mer träning förrän humöret är på topp:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0