Långpromis med Lotta & "Lapparna"

Usch & fy men i dag är min kropp hemskt:( Men som TUR var så ringde Lotta med "Lapparna" & frågade om vi skulle ta en runda ner till Ragnhildsborg & den lilla Gårdsbutiken "Två rum & kök".....Visst hängde jag & Trizz på!!!

 
Lotta med "Lapparna" & så Trizz högst uppe i skidbacken

Stapplande mig runt men UT kom vi:) Traskade ner till Fårhagarna så att Lapparna fick springa av sig, sedan gick vi till Gårdsbutiken. Visste inte ens om att den fanns!?! Men oj vilken mysig liten butik, helt i min smak:) Vi blev bjudna på kaffe & gelehallon:) Hundarna hade vi satt fast precis utanför. Hon har butiekn på sin tomt precis mellan badet & skidbacken, kan verkligen rekommendera ett besök där!


Butiken



"Två rum & kök"
Har öppet:
Onsdagar 12-20
Torsdagar 12-20
Lördagar 10-14
Endast kontant betalning...

Jag köpte "bara" en urgullig skål & så lite lakrits godis....Fanns mkt jag gärna skulle köpt...

TACK Lotta med "Lapparna" trevligt sällskap!!! Jag uppskattar våra promisar till fullo:)

 

Nu ska jag ut & köra liiite agility med Trizz, för Carina kom & plingade på. Å ja då kan man ju inte banga:)
Så nu ska jag plocka ihop lite godis, ta hindren & Trizz & gå ut på gräsplanen....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0