Hundarna fortfarande på landet

Å det känns fortfarande helt O att vara hundfri:) Kan ju kanske bero på att kroppen inte riktigt är med med:(

Men enligt rapport så äter Trizz liiite, vilket ju är glädjande! Hittade lever i går som jag inhandlade & som min snälla granne lovat fixa till....Själv kan jag absolut inte med doften:( Men om hon nu äter lever så ska hon självklart få lever, bortskämd??? Nix, hmmm....Men jag tänker minsann blanda in levern ordentligt i torrfodret.

 
Trizz 12 veckor 2008

I morgon kväll åker jag tilll landet. Sedan kommer jag att ta hem Breeze & Trizz, måste ju ha "koll" på Breeze, för dagarna går...Måste ju väga henne oxå. Hua, hua så spännande!!! Men hon mår & äter bra:) Så det verkar som om allt rullar på....


Hela kullen 20 dagar gamla 2008:)

Jag är VALPSUGEN:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0