Här händer absolut ingenting just nu

Livet är alltså supertrist tycker mina hundar:( Det bidde ingen träningstävling i agility i går kväll...Men å andra sidan hade jag ändå inte kunnat köra Trizz, för kroppen är på någonannan planet:(

Just därför har det inte blivit ngn långpromis i dag å som vanligt får jag ju dåligt samvete för det.....

Men i kväll åker Breeze & Mille till landet...Ska ju till Vingåker på fredag & då tar jag bara med mig Trizz. Hon behöver & jag med för den delen "bara vara vi två":) I dag är det ju kanonväder men självklart har dom både torsdag & fredag lovat regn:( Typiskt!!!

Det enda som hänr på hundfonten är att jag tvättat fällar & några hundbäddar:) Nästa gång ska ett gäng halsband tvättas....

Snart har Breeze gått 4 veckor, så spännande!!!! Hon visar, enligt mig flera tecken på att vara dräktig:) Bla så äter hon lite halvtaskigt & i bland inget alls & så är hon mkt segare, allt verkar jobbigt. Precis som förra gången så kanske, kanske det är valpar på G!!!

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0