Halsbandssugen som vanligt

Det är sååå jobbigt att vara "halsbandoman", speciellt när man har hundar där inte ens halsbandet syns:( Men huvudsaken är ju att jag VET att dom har ett fint halsband på sig:)

Tror att det här halsbandet skulle passa perfekt på Trizz:)
Men den lilla damen vill ju inte ha halvstryp så, vilken TUR att det är halvstryp....Men dom kanske har med knäppe??? Värt att kolla....
Nix fanns bara som halvstryp....

TUR att jag ska till Stina nästa vecka & kolla in ett ev nytt sommar halsband till Trizz:)



Rosa ros
http://www.amotoro.com/store/index.php?route=product/manufacturer&manufacturer_id=30

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vilket fint halsband!! Ser sommrigt och snyggt ut :D

Jag ska köpa nytt halsband till Chanel snart, för hon behöver ett nytt. Hennes huvud växer fortfarande, haha! =)

2010-05-29 @ 12:32:09
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja, jag är så sugen på det halsbandet till Trizz....

Men jag har redan massor av halsband, måste sälja av mina hundprylar på loppisen nästa helg. Om jag säljer lite kan jag ju köpa ett nytt:)

2010-05-29 @ 20:08:36
Postat av: Jeanette

Det går säkert att få det med snabbknäppe...Har haft med dom att göra via butiken flera gånger och de flesta halsband går att få i båda varianterna...Så kontakta dom du..



Jeanette med flock.

2010-05-31 @ 10:31:01
Postat av: Marie G

Mmmm har oxå gjort det tidigare, men det blir ju liite dyrt med frakt & så...Får nog bli via butiken i alla fall:)

2010-06-01 @ 08:22:20
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0