Breeze & jag i väntans tider

Nu har Breeze "bara" ca 31 dygn kvar!!! Hon visar verkligen ALLA tecken på att det är valpar på G:)
Hon är mkt segare, normalt går hon ju på 100% nu är det ngt mindre, hon har blivit rundare (eller beror det på att hon snor dom andras mat?!?!) & så vill hon hela tiden bli ompysslad:) Alla tecken som hon visade förra gången...

Hon har alltså gått lite mer än 4 veckor....Men den här gången känner jag mig helt annorlunda, lite lugnare. Känns faktiskt helt OK! Men självklart är det himla spännande & ni kommer alla att kunna följa ALLT för fota kommer jag att göra.

Böcker läser jag för fullt vissa har jag plöjt igenom flera gånger:) Har ni ngn bra bok gällande valpning/valpar, tipsa mig gärna! Eller kanske ngn artikel?

Har även börjar rota fram alla prylar runtomkring, handdukar, fällar, lakan osv osv....Snart är det ju oxå dax att släpa hem tidningar. Men grannarna blir bara glada över att "bara" behöva bära in dom till mig så där slår vi två flugor i en smäll.
Nu ska snart bara sängen bytas mot en mindre så att valplådan får plats i sovrummet. Sedan är jag rustad till tänderna för valparnas ankomst. Ja till det man kan rusta sig för.....Sedan kan man ju bara hoppas att allt går bra!

Så, håll tummarna!!!

Men först så ska det under veckan valpas hemma hos Ingela på Glimmern´s. Ska bli spännande att följa.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Annelott

Härligt!!! Grattis! Fota som bara den, vill ju följa med fastän jag inte bor i närheten längre!!



Kramis

2010-05-20 @ 17:18:46
Postat av: Marie G

Tackar tackar! Ja jag kommer att fota massor som vanligt:)

Men ngn promis kan du ju hänga med på, trots avståndet ha,ha,ha.....

Kramis

2010-05-21 @ 09:35:08
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0