Alla hundarna är kvar på landet:)

Å jag är alltså alldeles hundfri...Känns härligt i några dagar i alla fall, sedan vill jag så klart ha hem dom igen.
Men just nu så känns det skönt för jag bara går & lyssnar efter om ngn kraxar eller hostar. Men se det slipper jag nu...Dom har lovat att ha koll på dom om ngn skulle visa symptom på hosta... Med tanke på Breeze & kommande valpar så hoppas jag verkligen att dom slipper!!! Men som sagt ännu inga symptom!!!

Nu hoppas jag bara att Trizz ska börja äta....Har fått många & bra tips av bla Anki från Revären´s & Annika R, TACK gulliga ni:)
I morgon ska jag åter ut & jaga lever, för det "sista" Trizz åt var brynt lever...Resten av ligan ÄTER med god aptit:)

Nu ska jag bara njuta av att vara hundfri för några dagar:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja hoppas de håller sig friska! Ska vaccinera mina på fredag, var bestämt redan innan jag fick höra om kennelhostan!

Ha det bra

2010-05-25 @ 16:55:00
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Jag hoppas verkligen att dom klarar sig...Ännu inga symptom:)

Ha det gott & träna på:)

2010-05-26 @ 09:55:28
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0