Trizz har ätit & jag har plockat hundskit!

Dunder & granater!!!! Trizz åt upp en hel burgare i morse!!! Men det var jag ganska säker på att hon skulle göra, visste nog att hon var liiite hungrig.....Men det gjorde hon förra gången med, åt en burgare i början innan hon återigen slutade äta. Så nu HOPPAS jag att hon faktiskt fortsätter & ÄTER den maten hon får AV MIG & inte all annan jäkla "skit" hon drar i sig där ute:(

I morse var både Breeze & Trizz för jäkliga på att "hitta" allt möjligt i mitt tycke ICKE ätbart:( Men enligt dom så var det så himla gott att dom trots mitt hmmm "vrålande"/stampandes(ville ju inte väcka hela området!) så åt dom bara snabbare grrrr....Efter ett tag så sket jag i om alla andra vaknade, vaddå jag var ju redan vaken:) Å då fattade dom att "råttmat" äter man inte!!!

Gissa vad jag pysslade med på promisen??? Just...jag PLOCKADE SKITRENT på "Min" sträcka, denna morgon fick jag ihop 14 skithögar som jag plockade!?!?! Både stora, små & däremellan...Jävla skit rent utsagt!!! Hade jag plockat alla skithögar på hela morgonpromisen ja då hade jag inte kommit in ännu, kanske ngn i kväll:(
Inte fasiken kan man njut av fågelkvitter & att det verkligen är VÅR i luften, nä fasiken man måste ju gå & GLO I BACKEN!!!! Annars så trampar man garanterat i en skithög eller två:(
Jag säger bara det: OM jag skulle se ngn lämna en skithög i "mitt" SKITRENA område, då är det mig ni hör VRÅLA!!!!

Snälla kommunen!!! FYLL PÅ ALLA BEHÅLLARE MED SKITPÅSAR!!!!!

Hoppas att Ni ALLA får en helg med mkt utevistelse med era 4-benta i SOLEN!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Sallie M.

Usch, man vill inte trampa på skit precis :D

2010-03-20 @ 09:15:36
URL: http://sallie.blogg.se/
Postat av: carina

Ja man får verkligen hålla koll på var man sätter fötterna.

Jag tänkte jag skulle se vad vi får för bok på kursen, så jag lånar gärna av dig sen.

Ja vi måste ta en promis igen!!

Ha en bra dag!

2010-03-20 @ 09:30:36
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med, jag vill att det ska vara "SKITRENT":)



Carina, dom senaste dagarna/veckan har vi ju haft det för jäkligt:(

Vet vilken bok ni får.....Hör av dig OM du kan ngt dag:)



Ha det BRA tjejer!

2010-03-20 @ 09:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0