Tillbaka i vardagen

Tidig morgon blev det som vanligt:) för mig & Trizz. Känns att man är tillbaka i vardagen igen suck...

Trizz åt siin frukost, det har ju även under helgen varit lite si & så med hennes ätande. Men med Bravo fodret går det bra + lite Doggy kulor. Sedan traskade vi ut, nu känns det verkligen att det är vår ute, härligt!

Nu när jag bara haft Trizz så märks det att hon verkligen behöver vara ifrån sin flock.....Tycker att hon är lite fjompig i bland, men det är klart hon har ju alltid haft sin flock runt sig & med sig. Måste skärpa till mig & ha henne lite mer själv.
Jobbade lite med fotingångar & hon tycker att det är KUL att jobba:) Så kanske jag tar mig i kragen & jobbar även med henne i lydnaden. Vore ju himla kul att även ha ett LP på henne....Men nu ska jag inte hoppa från "stigen till Autobahn på en gång" Kommer suget tillbaka kommer det.....
Hon fick även leta godis på Storstenen, den har äntligen "kommit fram" efter all snö:)

Nu letar jag med ljus & lykta efter en passande hane till Breeze, inte det lättaste kan jag lova...OM jag hittar ngn så blir det parning:) Just nu känns det lite hopplöst med att hitta HONOM:(
TACK Lena för jobbet med att kolla hanen på datan!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det var verkligen jätte kul och de tyckte Krita med. Ja det är klart jag vill vara med och träna Krita på baksidan, vi har ju inga hinder att träna på än, får fixa några.

Hoppas du får till headern, annars får du höra av dig!

Jag är fortfarande inte helt återställd eter snurrandet, men kanske nästa vecka kan vi ta en promenad.

Ha det bra

2010-03-30 @ 17:51:58
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Jag har hinder, hela förrådet fullt & gunga har jag med:)

Ska sätta mig i påsk & försöka få till den, annars hör jag av mig:)

Hoppas snurrandet upphör! Höres vidare om nästa vecka.

Krya på dig!

Ha det gott

2010-03-30 @ 20:29:34
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0