Promis med Lotta & "Lapparna"

Dagen började med att jag tog en pinkpromis med tjejeligan, för jag hade bestämt mig att Sindie skulle få vara kvar hemma...

Lämnade henne med ett tuggben:) Vi andra traskade i väg kl: 06.30 för färd mot Lotta...Visste att hon inte mådde på topp så om hon inte orkade gå skulle jag vända hemåt. Kom ända fram till innan jag fick slå en pling, uschlig lät hon men hon kom så snällt ut:) Hundarna måste ju ändå ut så att säga:)

Vi skulle ta en liiite kortare runda är vanligt men vi gick ialla fall en "långis" via Lotta skogen & runt på "mina" gamla ridvägar....Nostalgi tripp..
Det gick faktiskt att gå bla utmed ån ja man fick hålla lite koll men det gick!!! Vattnet rann i ån, fåglarna kvittrade men tyvärr ingen sol:( Men nog känns det att VÅREN är på G!!!

Hundarna racade för fullt, dom tyckte nog att det var härligt att få springa av sig...Själv så babblade jag mest på som vanligt när vi promenerar, nice:)

Lämnade av Lotta & traskade hemåt med Breeze & Trizz, väl hemma visade det sig att vi varit ute i 2 timmar & 30 minuter, det ni!!! Nu har jag gott samvete för tjejerna:) Själv så kan jag alltid stappla mig runt suck...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

va skönt mina hundar tycker jag är så tråkig nu, men det går åt rätt håll i alla fall.

Det är inte så svårt att göra hemsidan fin, har du ett fotoprogram? Jag kör med Adobe Photoshop för att fixa till headern på. Sen får man jätte bra hjälp från designa din blogg,

http://designadinblogg.se/,

den har hjälpt mig mycke.

Ha det bra

2010-03-25 @ 09:39:12
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Mina hundar sov gott när jag lämnade dom:)

Hmmm har ngn form av fotosida men vet inte vilken?!?

Har försökt med Desigan din blogg men jag måste vara trög, riktigt svårt enligt mig:(

Vila vidare så att du blir pigg igen:)

2010-03-25 @ 11:31:01
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jistanes 2 tim 30 min...



en så länge var inte jag ute i alla fall. Men det var himla kul att ha ditt sällskap på prommisen. Nu skall vi bara planera en massa.....eller hur???

Imorrn drar jag till Vårdcentralen, hösen är inet kul....blä



Ha det gott Kram

Lotta med Lapparna

2010-03-25 @ 19:36:44
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Jajamensan, det tar ju liiite tid att traska till & från dig:)

JAA nu ska vi planera!!!

Hoppas, hoppas att du snabbt blir bättre!!!!



Ha det gott trots kraxel, KRAMISAR

2010-03-26 @ 06:22:30
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0