Lång ensam lördag för hundarna

Eftersom att jag skulle till Stockholm & gå på Hairspray med Anna Å-H:) Nu skriker väl hundsverige(TUR att det är så få som läser min blogg) om det där med att lämna hundarna mer än några timmar.....Men det gjorde jag i går & jag har inte dåligt samvete för det! Nix det händer så otroligt sällan så då tycker jag att det går fär sig. Oavsett vad andra tycker...

Självklart var dom mkt väl rastade innan jag gick till tåget.

Även fast det inte har med hundar att göra så hade vi en mycket trevlig tripp med räksmörgås på ett ställe, vin på ett annat & så Hairspray på China. Det var himla trevligt att bara umgås för det var alldeles för länge sedan sist....
Musikalen var BRA & man blev liksom på glatt humör:)
TACK Anna för en trevlig & välbehövlig kväll!!!

Väl hemma blev det återigen en promis med ligan i kylan, men vad gör det en sen lördag kväll?! Dom kände nog på sig att matte var GLAD:)

Nä nu vill ligan ut & väldresserad som man är så går vi ut....Ska gå mot Moraberg för i dag ska vi till Tumba igen. Men i kväll då ska vi TRÄNA AGILITY!!! Superkul ska det bli....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0